Actualizează pagina web

Uneori, atunci când se fac modificări pe platfroma de educație online și se publică lecții noi sau cursuri, acestea nu apar imediat pe dispozitivul folosit de către student.

Printr-un simplu refresh al paginii, foarte multe probleme tehnice de acces pot fi rezolvate. Prin această acțiune, declanșați o acțiune rapidă de actualizare a paginii pentru a putea prezenta ultimile lecții publicate sau modificări realizate de către administrator.

Dacă încă nu s-a rezolvat problema după ce ați dat refresh la pagină, vă prezentăm în continuare, următorii pași de rezolvare a celor mai întâlnite probleme tehnice de acces.

Actualizează browserul

Navigatoarele de Internet se pot actualiza pe cont propriu, dar este posibil să fie nevoie să o faceți manual. Dacă întâmpinați probleme, vă recomandăm să verificați dacă browserul dvs. este actualizat.

SFAT: Vă recomandăm întotdeauna să utilizați o versiune actualizată a Google Chrome. Este browserul cel mai compatibil cu platforma noastră de educație online.

Actualizați Google Chrome selectând meniul și făcând clic pe Actualizare Google Chrome. Dacă butonul nu este acolo, înseamnă că sunteți deja la cea mai recentă versiune. Pentru mai multe informații despre actualizarea Chrome, continuați aici.

Șterge memoria cache

Când navigați online, browserele web stochează sau „cache”, datele site-ului (cum ar fi imagini și scripturi) ca o modalitate de a vă îmbunătăți experiența. Ștergerea memoriei cache a browserului dvs. web elimină aceste active stocate, iar acest lucru poate ajuta la rezolvarea problemelor de acces ale platformei de e-learning.

Pentru a goli memoria cache în Google Chrome, faceți clic pe Meniu și selectați Mai multe instrumente. Apoi faceți clic pe Ștergeți datele de navigare. Asigurați-vă că bifa pentru imagini și fișiere în cache este bifată. Consultați mai multe detalii despre ștergerea memoriei cache în Chrome aici.

Testează viteza de internet

Uneori, o viteză lentă a internetului cauzează cele mai dese probleme de acces ale platformei: sesiunile audio sau video nu se încarcă, ori se opresc deseori, materialele pdf nu se încarcă pe display-ul dispozitivului, ori nu pot fi descărcate.

Există mai multe moduri de a testa viteza dvs. de internet. Noi recomandăm pentru testare, accesarea site-ului www.speedtest.net. Faceți clic pe butonul Începeți testul/Start Test și site-ul vă va afișa conexiunea:

Ping Speed - viteza de răspuns a conexiunii dvs. după ce ați trimis o solicitare.

Download Speed - cât de rapid se mută datele de la server la tine. În cele mai multe cazuri, viteza de descărcare va fi mult mai rapidă decât viteza de încărcare.

Upload Speed - cât de rapid poți trimite date altor persoane - de ex. trimiterea fișierelor prin e-mail, încărcarea fotografiilor etc.

În cazul în care conexiunea la internet este de vină, luați în considerare repornirea modemului, upgrade la planul de internet sau accesarea platformei de undeva cu o conexiune mai bună.

Repornește computerul

Calculatoarele trebuie repornite frecvent pentru a optimiza performanța și sănătatea sistemului. „Opriți și porniți din nou” este adesea sfatul preferat al asistenței tehnice.

Pentru a reporni un Mac / MacBook, selectați meniul Apple și faceți clic pe Restart. Pentru a reporni un computer cu Windows 10, deschideți meniul de pornire, apoi faceți clic pe Power. De acolo, selectați opțiunea Restart din submeniu.


Schimbă dispozitivul

Dacă utilizați un dispozitiv mobil pentru a accesa platfroma, încercați să treceți la un dispozitiv desktop sau laptop. Suntem conștienți că folosirea dispozitivelor mobile(smartphone/tableta) este cea mai la îndemână modalitate de acces, dar vă recomandăm să utilizați un desktop sau un laptop pentru o experiență optimă.